Blocandeker
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Blocandeker

Benvingut a l'únit Fòrum dediat al món del Búlder - Escalada en Bloc.
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Bulder kabacés

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
ferran
Invitat




Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDg Maig 27, 2007 2:52 pm

He obert una nova zona de boulder en conglomerat a cabacés, Montsant. Entre tots els sectors hi ha uns 100 problemes. En el sector més gran n'hi ha uns 60 de tots els graus i formes. Els més durs (7c/8a) són d'en kueka, una abraçada des d'aquí. La zona està tope neta i queda mogollón per obrir. Les ressenyes estan al refu d'escaladors.

salut i bones escalades!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
vives
Admin



Nombre de missatges : 9
Registration date : 23/05/2007

Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDg Maig 27, 2007 5:14 pm

Gracies Ferran! si tens alguna resenya o esquema per poder penjar a la
web, estaria de puta mare!! sino que la gent pregunti per alla! jeje



PD: ets el guarda del refu?
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 21
Registration date : 23/05/2007

Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDl Maig 28, 2007 4:40 pm

IEPA! AIXÒ M'INTERESSA!



Els meus pares tenen un apartament a L'HOSPTITALET DE L'INFANT i ja fa
temps que estava buscant zones de bloc que estiguessin aprop!! cheers cheers cheers



Haviam si tens un moment i ens escanejes les ressenyes per penjarles a la web!!



Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://blocandeker.blogspot.com
Admin
Admin



Nombre de missatges : 21
Registration date : 23/05/2007

Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDc Maig 30, 2007 10:06 am

He trobat algu d'informació al "blog d'en Pasarell".
El regu está al C/Major 16. i el mapa és aquest: Bulder kabacés Cabaces
Tornar a dalt Ir abajo
http://blocandeker.blogspot.com
ferran




Nombre de missatges : 3
Registration date : 27/05/2007

Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: kabaces   Bulder kabacés EmptyDj Maig 31, 2007 11:54 pm

ei penya, si, sóc el guarda del refu, que està on indica l'estrella vermella, que és la primera pista per arribar a les ressenys jeje!!!!!!!! ara en serio les ressenyes són un full arrugat mal dibuixat i amb els graus (mal) posats per mi mateix, per tant no són gaire necessàries per trobar la zona que és força evident, davant del poble.

animeu-vos a catar i decotar!!

salut
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 21
Registration date : 23/05/2007

Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDv Jun 01, 2007 9:42 am

Ei Ferran! Gràcies per l'informació!... Pròximament espero anar per la zona aprofitant que aniré a L'Hospitalet de l'Infant; i savent que ets el guarda del refu! et faré una visita perquè m'ensenyis aquestes ressenyes "pergaminas" Razz
que ens durant a catar i decotar la zona!!! Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://blocandeker.blogspot.com
ferrankb
Invitat




Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Robatori Kbcés   Bulder kabacés EmptyDl Mar 31, 2008 12:30 pm

Bones blocaires, sóc en ferran de Cabacés, que segueixo obrint blocs sobre el meu poble. Ahir vaig anar a la zona de bloc, i em vaig endur dues sorpreses, la primera, hi havia cantos marcats de magnesi, cosa que em va alegrar pq segurament són les primeres persones que visiten el sector apart de mi mateix i els meus amics. També m'hagués agradat que passessin pel refu, encara que només fos per saludar. Cansa una mica que la penya només vingui a buscar ressenyes... però és la consciència de cadascú... però el que si que és intolerable és que aquests visitants em birlessin el crashpad que tenia sota un desplom (un Goma 2 fet caldo), i que básicament havia deixat allà per no haver-lo de carretjar cada cop i fer més fàcils les tasques d'obertura. Així que moltes gràcies, us devíeu pensar que me l'havia oblidat allà, clar, que generosos. Ja em van robar tota una bossa plena de parabolts, jumar, grigri, una corda... I encara hi ha escaladors-consumidors reclamant ressenyes que es pregunten (amb mala llet a vegades) que perquè no publiquem les ressenyes alguns equipadors-oberturistes. I no parlo de secretius, les roques estan a la vista i les ressenyes a disposició de tothom qui les demani al refu, fins i tot els maleducats. Però que et robin, això ja és massa!!!
Salut blocaires de bona voluntat, que sabeu el que costa netejar una zona nova, i salut blocaires respectuosos. Tots sereu benvinguts als meus-vostres blocs.
Tornar a dalt Ir abajo
blocande
Invitat




Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDl Mar 31, 2008 4:53 pm

òstia que hi ha gent malpa...da! Hem sap molt de greu Ferran...
Jo encara t'haig de venir a veure... no es pas perque hagui vingut i no t'hagi saludat! sinó perqué encara no mi he escapat!
Salut i ...si per les mosques hi ha algú que s'hagi enportar "sense voler" material que no es seu... torneu-lo que de ven segur li agrairan!
Tornar a dalt Ir abajo
snowingw
Invitat




Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDj Abr 03, 2008 5:04 pm

prenc nota i passaré aviat per Cabacés a blocar una mica. a veure què tal està! espero que hi hagin prous vies de grau baix/mig Smile
Tornar a dalt Ir abajo
ferran




Nombre de missatges : 3
Registration date : 27/05/2007

Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDl Abr 07, 2008 12:39 pm

Amic Snowingw i companyia. La majoria de blocs són de grau baix-mig. També n'hia de difícils. El lloc és guapo, entre arbres i amb bones vistes. Les caigudes són excelents. La roca, al ser conglomerat de forats pot ser una mica dolorosa, però no més que el granit de targasona p. ex. Amb el que si que podeu flipar una mica és amb petites 'edres que es poden trencar. És conglomerat i està verge. En tot cas al Cogul també es trenquen moltes coses fins que es saneja la roca. I a més aquest cap de setmana he començat a obrir un nou bloc que és una petita mostra de Fontainebleau en format conglomerat, és a dir, formes rodones i altura. Promet aquest bloc. Així doncs espero veure'us aviat per cabacés. Si voleu assegurar-vos de trobar els blocs passeu pel refu, ja tota la muntanya està minada de blocs, encara que la referència són els dos masets de davant el poble. Salut i bones escalades.
Tornar a dalt Ir abajo
snowingw
Invitat




Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDl Abr 07, 2008 6:45 pm

bé pel grau! Very Happy
podries explicar més o menys l'aproximació a la zona de blocs? des de la carretera al passar per Cabacés es veuen molts blocs però no tinc clar on deu estar la zona que estàs netejant. gràcies!!
Tornar a dalt Ir abajo
ferran




Nombre de missatges : 3
Registration date : 27/05/2007

Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés EmptyDl Abr 07, 2008 9:52 pm

Es veuen un munt de blocs pq està minat de blocs!!!! De fet hi ha unes quantes zones on es pot fer bloc, pq per fer bloc l'únic que es necessita és triar la pedra que t'agrada i escalar. Aquesta que estic obrint no es veu desde la carretera. Està sota els Solans, i sobre dos masets característics. Però com tu dius es veuen molts blocs, i precisament aquesta zona està una mica amagada, és adir no són els blocs més evidents que hi ha sota els Solans. En tot cas sinó vols patejar en balde i acabar ple de punxades (el monte bajo montsantí és perillós) et recomano que em vinguis a veure i fins i tot et podria acompanyar a la zona i situar-te. Truca'm abans per assegurar-te que em trobes al 690 20 78 68 (Ferran) i estaré encantat d'ensenyar-te el meu retoño. (Que per cert està net de brutícia i de cleques, espero que duri).

Salut i bones escalades
Tornar a dalt Ir abajo
ferrankb
Invitat




Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: aproximació al sector   Bulder kabacés EmptyDt Jun 17, 2008 1:24 pm

A blogger.com al blog Cabacés free podeu trobar l'aproximació sl sector. Salu i bones escalades.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Bulder kabacés Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bulder kabacés   Bulder kabacés Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Bulder kabacés
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Mont-Roig del Camp (Baix Camp)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Blocandeker :: Zones d'escalada en Bloc :: NOVES ZONES-
Canviar a: