Blocandeker
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Blocandeker

Benvingut a l'únit Fòrum dediat al món del Búlder - Escalada en Bloc.
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Primers intents...

Ir abajo 
AutorMissatge
Zaide
Invitat




Primers intents... Empty
MissatgeAssumpte: Primers intents...   Primers intents... EmptyDj Ago 23, 2007 12:26 pm

Bones!

Primer de tot, dir-vos que avui he descobert la vostra pàgina i m'encanta! Em pensava ke no trobaria res d'aquest estil per la xarxa...

La cosa és que sóc just una novata d'aquest esport i fa molt poc que vaig anar a Cervià de les Garrigues a provar que tal sem donava... sense comentaris... de totes les roques que vam intentar pujar amb els amics sòl vaig poder acabar una. La pregunta era si hi havia algun lloc d'escalada més fàcil, al menys per començar, xk a Cervià em vaig sentir penosa... suposo ke tots comencen com jo...

He estat mirant els diferents llocs aconsellats a la web però tots em semblen difícils.
Jo visc a Lleida, hi hauria algun lloc a prop per fer escalada que sigui fàcil o que serveixi per principiants?
Merci! tongue
Tornar a dalt Ir abajo
vives
Admin



Nombre de missatges : 9
Registration date : 23/05/2007

Primers intents... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Primers intents...   Primers intents... EmptyDs Ago 25, 2007 10:47 am

bones! jo per aquella zona, nomes coneixo cervià, i segur que si busques, trobaras blocs per poder fer!! alla hi han moltissims! es questió de mirar... Sino, la web, també hi han altres zones properes a lleida ressenyades.

sempre et pots apuntar a un rocodrom per agafar forma... mes rapid!

sort!!
Tornar a dalt Ir abajo
kaoLLa
Invitat




Primers intents... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Primers intents...   Primers intents... EmptyDc Nov 28, 2007 2:12 pm

Hola! Jo també faig escalada, faig més esportiva que res però a l'hivern m'apunto al bloc. Jo també sóc de Lleida i a Cervià també tens alguna cosa més fàcil. En aquesta mateixa web hi ha ressenyes i sinó al Cogul que està la pista que va del Cogul a l'Albagès fins a Cervià plena replena de blocs i més blocs per a tots els gustos Smile
A Lleida ciutat m'han dit (mai hi he anat perquè visc a Bcn i només baixo els findes) que hi ha el roco Hermanos Izquierdo que està bé i per agafar força i començar no t'aniria malament no? M'han dit que està per la Mariola, just darrera de Passeig de ronda, el carrer aquell just al darrera.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Primers intents... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Primers intents...   Primers intents... Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Primers intents...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Blocandeker :: Altres temes (de Bloc clar...) :: INICIACIÓ A L'ESCALADA EN BLOC-
Canviar a: