Blocandeker
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Blocandeker

Benvingut a l'únit Fòrum dediat al món del Búlder - Escalada en Bloc.
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 nous sectors a St. Joan

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
anonim
Invitat




nous sectors a St. Joan Empty
MissatgeAssumpte: nous sectors a St. Joan   nous sectors a St. Joan EmptyDv Maig 25, 2007 12:39 pm

Hola, algu sap de nous sectors a St Joan, apart dels de la zona del diposit...?? no se, alguns més lluny.. com que tota la zona esta plegada de blocs... poder algu sap d'algun lloc nou, encara que poder no estigui del tot net.

gracies!
Tornar a dalt Ir abajo
Berin815
Invitat




nous sectors a St. Joan Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous sectors a St. Joan   nous sectors a St. Joan EmptyDv Maig 25, 2007 6:14 pm

Hla! Jo vaig anar l'altre dia a buscar els blocs despres d'un temps de tenir-ho en ment, vaig trobar el dipòsit però no vaig trobar ni un sol blok!drunken tampoc anava molt sobrat de temps però només vaig veure la pineda que hi ha al costat i els camps de conrreu scratch , ja tornare a provar
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 21
Registration date : 23/05/2007

nous sectors a St. Joan Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous sectors a St. Joan   nous sectors a St. Joan EmptyDl Maig 28, 2007 4:55 pm

Hola Berin! No

Caxusdena... no trovaríes aigua al mar!!! jejej (es broma)

Si vas veure la pineda per força tenir que veure els bloc! pensa que és una zona molt densa de blocs que en poc espai en troves molts! nomès possar-te dins la pineda en veuràs molts! tu ves seguint el camí fet dins els bosc.

Un altre cop que hi vagis... si deixes el cotxe al dipòsit, nomès surtir i mirar al costat esquerre del cami veures un bloc amb desplom anomenat la "visera".!!!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://blocandeker.blogspot.com
aposi




Nombre de missatges : 2
Registration date : 28/05/2007

nous sectors a St. Joan Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous sectors a St. Joan   nous sectors a St. Joan EmptyDl Maig 28, 2007 6:26 pm

Si voleu trobar mes blocs per la zona de sant joan, un cop al diposit nomes teniu que anar en direcció est (direcció manresa) per dintre del bosc i en una estona estareu a la zona del tallafocs.
Tornar a dalt Ir abajo
Berin8152




Nombre de missatges : 1
Registration date : 25/05/2007

nous sectors a St. Joan Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous sectors a St. Joan   nous sectors a St. Joan EmptyDl Jun 04, 2007 1:13 am

Gracies admi!!! dema anire a blokar 1 stoneta, prometo posarme les ulleres i la bruixola a ma, per si de cas! jejeje...... A tope!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





nous sectors a St. Joan Empty
MissatgeAssumpte: Re: nous sectors a St. Joan   nous sectors a St. Joan Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
nous sectors a St. Joan
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Blocandeker :: Zones d'escalada en Bloc :: SANT JOAN DE VILATORRADA... A FONS....-
Canviar a: